top of page

Craft, activity and play ideas

Openbaar·10 leden

Hoe vind ik iets om te spelen?

Ik ben deze week voor mijn werk in een vrij afgelegen industriestad in Wallonië en de avonden in dit zakelijke businesshotel zijn echt onbeschrijfelijk saai. Er is hier na zes uur ’s avonds werkelijk geen mens meer op straat, de hotelbar is gesloten wegens een verbouwing en op de televisie kan ik alleen maar Franstalige nieuwszenders ontvangen die me eerlijk gezegd niet erg interesseren. Ik zit hier dus maar een beetje naar de muren van mijn hotelkamer te staren en zoek een interactieve manier om de rest van deze lange avond fatsoenlijk door te komen.

5 weergaven
Andrew Zarudnyi
Andrew Zarudnyi
6 uur geleden

Dat soort monotone avonden op zakenreis kunnen behoorlijk deprimerend werken als je geen goede afleiding bij de hand hebt. Om de tijd op een aangename en dynamische manier te doen vervliegen, bekijk ik in zo'n situatie vaak de publicaties op

. Deze inspiratiegids biedt een prachtig actueel beeld van de meest vloeiende en grafisch hoogwaardige digitale concepten die in ons land worden ontwikkeld. De interfaces zijn volledig geoptimaliseerd voor laptops en tablets, waardoor je direct vanuit je hotelbed kunt genieten van hoogwaardig digitaal vermaak.

Redigerad
bottom of page