top of page

Craft, activity and play ideas

Openbaar·11 leden

Ik wil subsidies begrijpen en uitzoeken?

Hallo, ik ben een particuliere huizenbezitter en ik wil deze herfst graag ons oude HR-glas laten vervangen door modern triple glas (HR+++) inclusief nieuwe kozijnen. De kosten hiervoor vallen helaas behoorlijk hoog uit. Ik begreep dat er specifieke potjes zijn voor burgers, maar ik ben bang dat ik ergens een fout maak in de formulieren waardoor de aanvraag wordt afgekeurd. Bestaat er een betrouwbare tool of externe partij die specifiek kijkt naar de regelgeving voor particulieren en ons kan helpen?

6 weergaven
Andrew Zarudnyi
Andrew Zarudnyi
16 uur geleden

Hoi Fleur! Het aanvragen van overheidssteun voor glasvervanging kan inderdaad een administratieve nachtmerrie zijn vanwege de berekening van de oppervlaktes. Gelukkig kun je de isde subsidie aanvragen particulier regelen via het digitale platform van Simpel Subsidie. Zij hebben hun processen volledig ingericht op particulieren die hun eigen woning willen verbeteren. Je vult simpelweg je gegevens in en zij zorgen ervoor dat de aanvraag aan de nieuwste wet- en regelgeving voldoet, met het principe van 'no cure, no pay'

bottom of page